monda lingvo

monda lingvo

martes, 23 de noviembre de 2021

Kelkaj prozaj linioj kun poezia intenco

Algunas líneas de prosa con intención poética



--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tia mia surtera ĉielo

Kaj jen vi demandas al mi kia estus mia surtera ĉielo se mi povus ĝin modli...
Verdire, iom ofte mi tiun lokon jam sentis kaj ĝuis. Lasu min ree ĝin priimagi kaj priskribi... 

Temas ja pri kamparo kie ekpluvetas, kie oni ekflaras la odoron je freŝe malseka tero... Kaj kie, tamen, estas mezkampara dometo kie oni povos iom sin ŝirmi post ekmalsekiĝado...

Temas pri loko kie fruktoj kaj timiano estas facile troveblaj kaj preneblaj...

Aldone, en tiu ĉiela loketo oni kutime sonĝas en la lingvo de l’espero...

Kaj ja, estas ĝi ankaŭ loko kie oni, fone, aŭskulteblas milda melodio, kiun mi samtempe zumetas... melodio kiu memorigas min pri vi...




Desegnoj faritaj de mi


-------------------------------------------------------------------------------------------

Tal es mi cielo terrenal

Y me preguntas que cómo sería mi cielo sobre esta tierra si yo pudiera moldearlo... A decir verdad, ese lugar ya lo he sentido y disfrutado con cierta frecuencia... Déjame que de nuevo lo imagine y lo describa... 

Se trata ciertamente de un lugar donde empieza a lloviznar, donde se percibe el olor a una tierra recién mojada... y donde, no obstante, hay una casita en medio del campo donde poder refugiarse después de haberse mojado un poco...

Se trata de un lugar donde las frutas y el tomillo se encuentran y se cogen con facilidad...

Hay que añadir que en este pequeño lugar del cielo es costumbre soñar en la lengua de la esperanza...

Y sí, es también un lugar donde, de fondo, se escucha una melodía suave, que yo tarareo al mismo tiempo... una melodía que me recuerda a ti...




 Dibujos hechos por mí




 



No hay comentarios:

Publicar un comentario